LOGO

LOGO

diumenge, 22 de març de 2015

GIMNÀSTICA EMOCIONAL PER A JOVES EMPRENEDORS
Maria Navarrete i Fa
Organització: Oficina del Pla Jove de la Diputació de Barcelona.
Febrer 2015

Les opinions d’alguns dels nostres socis de la cooperativa sobre el taller
1.       “Respecte a les nostres vivències, què n’ha aprés jo?”
En aquest taller ens han  mostrat com és una persona emprenedora, quins objectius ha de tenir i entendre que qui vol aconseguir un objectius s’ha d’esforçar per aconseguir-lo.
També vàrem aprendre quines són les possibles intel·ligències de cada persona. Per exemple, a mi no se’n donen bé les lletres però em defenso millor en mates.
Per ser un taller que no m’esperava que fos entretingut, però el valoro amb una molt bona nota ja que, a més d’ensenyar-nos i nosaltres aprendre, va ser molt divertit.

2.       El passat dimarts 10 de febrer, va venir una dona a classe per parlar sobre emprenedoria emocional i si hem de tenim el que hem de tenir per poder ser emprenedors.
Vam començar parlant sobre el que és ser emprenedor i també li vam comentar que la classe havia creat una empresa cooperativa. Tot seguit, vam parlar sobre les intel·ligències múltiples i quines teníem més desenvolupades. També vam valorar personalment el que creiem que se’ns donava més bé.
Després, vam fer una espècies de joc psicològic. Ens van posar en dues rotllanes i ens havíem d’estar uns dos minuts mirant-nos sense parlar. Després, en comptes d’estar-nos callats, un havia d’explicar qualsevol cosa a l’altre, sense que aquest pogués parlar.
En una altra activitat, ens va fer dir el caràcter que creiem que ens sortiria si anéssim a un lloc desconegut de l’Àfrica.
Finalment, ens va posar uns vídeos d’una pel·lícula infantil sobre el nostre cervell.
Aquest taller m’ha semblat interessant, sobre tot per les intel·ligències múltiples ja que hi ha gent que creu que o ets intel·ligent o no. També em va agradar la part que havíem de dir el caràcter que ens sortiria.

3.       [...] A mi, el taller em sembla molt divertit i interactiu, però les activitats finals no serveixen de res si no es fan regularment.

4.       El passat dimarts vam fer un taller d’emprenedoria emocional. Al principi ens van fer dir tres adjectius sobre nosaltres, ja siguin positius o negatius. Després vam puntuar les nostres intel·ligències múltiples; aquesta part em va semblar molt interessant ja que, mitjançant les nostres qualitats ens poden guiar pel nostre futur. Per últim, ens vam posar en dues rotllanes i vam fer exercicis de companyerisme.
Aquest taller m’ha agradat molt perquè, apart d epassar una bona estona, em vaig adonar del que se’n dóna millor i poder-me guiar.

5.       Hem fet n taller d’emprenedoria, en el qual ens han ensenyat coses relacionades amb l’autoestima i les intel·ligències múltiples.
Ens va ensenyar quines intel·ligències múltiples hi ha, tot i que ja les sabíem, i les vsm definir més a fons. Després vam dir quines teníem. Em va sorprendre veure que hi ha intel·ligències que tinc i que fins llavors no sabia.
Després vam fer una activitat d’escoltar, parlar i mirar els ulls que, per cert, era molt interessant. Primer, teníem que mirar als ulls i era molt complicat. Després teníem que parlar sense parar i l’altre no ens podia interrompre. Al final, ho fèiem a la inversa.
Quan v sonar la sirena d’acabament de classe, estava molt contenta d’haver après tant.

En conclusió, el taller em va agradar, em vaig conèixer una mica més i vaig aprendre coses de mi que no sabia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada